tirsdag 9. november 2010

Egne bilder med dikt, hvordan arbeide med sammensatte tekster...?


8 kommentarer:

  1. you are invited to follow my blog

    SvarSlett
  2. Nei, ser man det, en "invite"! Så koselig da. Har sjekket han ut, dere har en del felles interessert. Gleder meg til å se hvilken tilbakemelding du gir han. (husk kravet om svar i egen blogg)

    Men tilbake til innlegget ditt. SÅ fine bilder! Veldig artig måte å bruke bilder og tekst på! Dette skal jeg ta vare på i idébanken min:)

    SvarSlett
  3. Praktfullt samspill mellom bilder og tekst.

    SvarSlett
  4. Jeg hadde kunnet flyttet rett inn i det vinterhuset der:) for såvidt sommerhuset også:)

    SvarSlett
  5. Ja, Kathrin, det var ikke det, men er ikke en spesiell fan av vinter, ikke snø iallefall:-) Huset er blitt fint det, da mamma og pappa flyttet dit var det verken strøm, isolering eller vann...

    SvarSlett
  6. Takk Thomas, jeg er da ingen poet, så litt juksing med konsonantbruken måtte jeg tillate meg!

    SvarSlett
  7. Så flotte bilder :) God samspill mellom bilder og tekst :)

    SvarSlett