tirsdag 14. september 2010

Nå er det bloggings!

Bloggebloggbloggblogg

5 kommentarer:

  1. hør at du e helt hækta, sånn såm du trøkk!!! :P

    SvarSlett
  2. du må nu pynt litt på sia di, den e jo heilt svart....

    SvarSlett
  3. Vi venter på nærmere avklaring?

    SvarSlett
  4. Ja, nå har jeg begynt å forstå noe av dette, og derfor vil jeg nå begynne å bli mer avklarende faglig i min blogg. Jeg har tenkt på positive sider ved denne bloggen, og tenker at i forhold til å diskutere til eksempel norskfaget i et grupperom, vil man gjennom å bruke multimedialt forum behøve kompetanse innen å uttrykke seg skriftlig, i tillegg til at man kan jobbe utover regioner. Dette er selvfølgelig særdeles viktig i et samlingsbasert studie der det er en nødvendighet å jobbe i grupper og som klasse i mellomperiodene, for alles vinnings skyld!

    SvarSlett
  5. Jeg sliter, kan legge inn kommentar tydeligvis, men ikke innlegg, andre som har dette problemet?

    SvarSlett